طرز تهیه نان رژیمی (خشک) , طرز تهیه , آموزش,روش تهیه,طرز تهیه نان رژیمی خشك,نان رژیمی در منزل,طرز تهیه نان در منزل,نان رژیمی,نان

طرز تهیه نان رژیمی (خشک) , طرز تهیه , آموزش,روش تهیه,طرز تهیه نان رژیمی خشك,نان رژیمی در منزل,طرز تهیه نان در منزل,نان رژیمی,نان
آماده سازی: 8 ساعت
مدت انتظار: 1 ساعت
مجموعاً: 9 ساعت

مواد اولیه :

برای 4 نفر
نمک                       1قاشق چایخوری
آب                                      6پیمانه
تخمه کدو                       نصف پیمانه
کنجد                                   1پیمانه
تخمه آفتابگردان                     1پیمانه
تخم کتان                             2پیمانه
جو                     4پیمانه (پرک شده)
روغن                   2قاشق غذا خوری

طرز تهیه:

ابتدا 6پیمانه آب جوش را کنار بگذارید تا ولرم شود و بعد همه مواد خشک را به آن اضافه کرده و روغن را نیز اضافه کنید و مخلوط کرده و داخل ظرف یا کیسه پلاستیکی قرار داده و 7تا9ساعت داخل یخچال قرار دهید.کف سینی فر را کاغذ روغنی بیاندازید و مواد را بعد از استراحت در یخچال بصورت لایه ای بسیار نازک روی کاغذ روغنی پهن کنید و سینی را درون فر با حرارت 200 درجه سانتیگراد به مدت یک ربع تا 20 دقیقه بپزید.

پس از این مدت نان ها را از فر خارج کنید و از کاغذ روغنی جدا نموده و مجدد روی سینی فر قرار دهید ، حرارت فر را به 150 درجه سانتیگراد برسانید و به مدت نیم ساعت دقیقه دیگر اجازه دهید نان ها درون فر بمانند تا خوب شکننده و خشک شوند.سپس نانها را از فر خارج کرده و بعد از خنک شدن با کره یا روغن زیتون کمی چرب کرده و سرو نمایید.

نکات:

1)در صورت تمایل به جای روغن معمولی از روغن کانولا یا زیتون استفاده کنید.

2)بهتر است درون فر یک ظرف آب هم قرار دهید.

3)در صورت تمایل مواد را بعد از مخلوط کردن میکس کرده و بعد داخل یخچال قرار دهید.

4)اضافه کردن مقداری رازیانه روی این نان آن را خوشمزه و خوش عطر میکند.

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه